Vi som par...

Är grymt uttråkad atm så snodde den här från Egoina... Borde verkligen plugga egentligen men orken finns bara inte...  Måste ta tag i det här snart. Som alltid.

Vad heter ni?
Cecilia och Erik. Sätter mitt namn först då det står först på dörren till Eriks förtret, mohaha.
Hur träffades ni? Genom gemensamma kompisar, tackar så mycket.
Är ni förlovade? Nope, Erik vill gifta sig senast ett år efter förlovningen så det lär nog dröja. ;)
Bor ni ihop? Yes sir. Äntligen.
Har ni barn? Hardly.
Har båda körkort? Yupp.
Isåfall, vem kör bäst? Får tyvärr eränna att det är Erik, jag är mer klassificierad trafikfara.
Kommer du ihåg er första kyss? Njae, jag gissar på första "riktiga" daten på Liseberg, men nej, minns faktiskt inte. Tss, Erik klassar det som puss, och säger att han tror att första kyssen kom hemma på vår brygga... Gaah, någon - ge mig bättre minne!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Erik. Jag hade gått och klämt på det en evighet men fick inte ut det. Övning ger färdighet dock! :D
Vem är äldst? Erik. Men bara pyttelite. ;)
Vilka stjärntecken är ni? Erik är jungfru (höhö) och jag är skorpion.
Vem fyller först på året? Han. Därför han är äldst...
Vem är längst? Erik. Lite skrämmande om det vart jag...
Vem sjunger bäst? Brorsan tycker det låter som man stryper en katt när jag öppnar käften, men jag har hört Erik på Singstar så jag svarar jag ivf. ;) Han sjunger dock rätt  bra när han sjunger nåt för mig här hemma... ^^
Håller ni i handen på stan? Alltid. Typ.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Yupp, gjorde vi...
Blev du kär i första ögonkastet? Nope, men andra.
Har ni någon speciell låt? Tyvärr inte får jag la säga. Vi har en musikstil däremot. ;)
Har ni några "fri kort"? Hehe, får tänka vad det ens betyder. Svar nej.
Har ni varit utomlands tillammans? Räknas Skåne?
Vilket är ert bästa minne? Jag tycker att Sweden Rock var väldans kul, men nu senast på Liseberg var väldigt romantiskt det med... Eller när Erik överraskade med mat, levande ljus och vin uppe hos sig...
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Om Erik spelar så sitter jag vid datorn, annars är det la TV-n som lockar. Damn vad tråkiga vi låter...
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid, men oftast.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Allt är relativt, men inte speciellt nej.
Blir du lätt svartsjuk? Haha, tja... :P Inte så mycket svartsjuk som osäker kanske.
Brukar ni bråka? Vi bråkar inte - jag tjurar och Erik undrar varför.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag sms:ar, Erik ringer... Evigt störmoment. :P
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Oj... ögonen är grymt läckra och hans mun/leende är underbart, men egentligen gillar jag hela honom. ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Erik mumlar ibland men utöver det - nej. Dock pratar han en del på morran som han aldrig minns efteråt. ;P

Så... nu är klockan 7... Vad ska jag göra nu då...?


Karin

Visst har ni vart utomlands... ;P Visserligen bara en dag, men Fredrikshamn räknas med mig och Baff... 16/12 2006... Officiellt par då vet 17 men kära var ni! :D

Cecilia

Hahaha, just det. Som jag säger - minne som en guldfisk. :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: