En underbar helg att se fram emot!

Just pratat med Erik. Sakna.
Men helgen ser ut att bli grejjt. Slutar 15 på fredag och då bär det av till Trollhättan och party. Och sedan är jag ledig lördag, söndag OCH måndag och börjar sent på tisdag! :D På lördag vet jag inte riktigt vad som händer (tips?) men på söndag lär jag och Erik åka upp till Karlstad igen. Dels för att E skall hjälpa Danne att flytta och dels för att jag vill. ;P Vill kunna slappna av och mysa lite, bara vi två. Plus att jag som Erik sa kanske kan få se Ice Age på engelska då! Haha, han vet då hur han skall ta en. ;)

Och Ida? Mina sockar luktar fortfarande dåligt. Nästa destination - tvättkorgen!
Later babes!



blondinbodahl

bra val av placering hurru ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: