Förlåt Anna.

Sitter här i mörkret och anstänger ögonen för att kunna se tangenterna. Blev inget Liseberg idag, jag bangade. Började vela fram och tillbaka när jag insåg att det skulle regna hela dagen... Mår så jäkla dåligt när jag inte kan bestämma mig (hur jäkla dumt det än låter...) hela kroppen blir i olag och jag går igenom alla möjliga och omöjliga scenarion och möjligheter medan jag blir mer och mer stressad. Brukar sluta med att jag gömmer huvudet i sanden och väntar tills tiden tagit slut och det är för sent för att göra något. Samtidigt mår jag piss. Över en sån skitsak som att jag inte kan bestämma mig om saker. Patetiskt.
Förlåt Anna.

Blir Liseberg nästa vecka istället, oavsett väder. Skall kolla upp imorn när jag är ledig.

Satt och pratade med Hjälmén över msn tidigare också, var tänkt att vi skulle träffas imorn innan jobbet, men bidde inte så. Han var tydligen tvungen att träffa regissören om den film han gör nu, så får bli nästa vecka istället. Inte bestämt om jag skall vara lättad än.

Har bara allmänt grymt ont i huvudet och sitter och känner mig ensam. Huvudvärken vore väl rätt lätt åtgärdad om jag bara reste på mig och tände i taket, men orkar inte så får skylla mig själv. Ensamheten är det värre med. Skall träffa E på torsdag så får klara mig tills dess. Skall ringa honom sen innan jag lägger mig, men är ju inte samma sak som att träffas i person. Svårt att få en kram över telefon liksom. Hade velat ha en nu.
Well, man kan inte alltid få allt man vill ha.

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: