Negativa känslor...

Stressig dag som vanligt. Fet chans att man faktiskt slutar 23 också när snorungarna kommer in och börjar spela biljard och se på tv fem i... Hata. Det är säsongsgästernas ungar... Jag och Lena konstaterade idag att vi avskyr dem. De är uppkäftiga, lyder inga regler, springer runt som galningar och vill ha saker billigare hela tiden "för jag är ju säsongsgäst!?" So fucking what? Du får fan betala lika mycket som alla andra ändå din jävel.

Blev dessutom grymt upprörd när jag idag fick en tillsägning av Ingela (aningen skarp så... hon nöp mig i rumpan... o_O Är det sexuella trakasserier tro? ) att jag gjorde fel när jag tog deposition för en adapter (har vi gjort tidigare men nu är det strängt strängt strängt förbjudet) istället för att bara ta betalt. Haha, jag suger verkligen på att ta kritik. Mådde dåligt och kroppen var i olag jättelänge efteråt. Alla måste helt enkelt vara snälla mot mig. Hela tiden. Eller så får jag sköta mig... Är ju också ett alternativ förstås...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: