Så gör man bara inte...!

Blev totalförbannad när jag köpte den senaste Inu Yasha. På sista sidan står det att de pga dålig försäljning kommer ta en paus i utgivningen i Sverige trots att det finns en massa böcker utgivna i Japan. De visste inte när eller ens om de skulle återuppta utgivningen. Jag tycker att man fortsätter ge ut en serie tills den är klar, jag HATAR när de avbryter mitt i. Nu sitter jag här med NÄSTAN alla böckerna...!? Har 42 av böckerna så saknar ungefär 10... Har blivit så här med flera serier nu... Jag börjar bli trött på skiten...
Well, nu har jag hittat serien på One Manga iallafall så jag får iallafall läst klart den, men hade ju hellre velat ha den i pappersformat... Men men, vad gör man när folk är idioter?

Nu skall jag fortsätta städa. Om det blir uppehåll i regnet skall jag ut och hjälpa pappa räkna igenom vad lastbilen just kom med och om alla ventialationsgrejer är med. Och sedan är det jobb. Härligt härligt.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: