Jävla idioter på Systemet...

Sova alldeles strax. Skulle bara kika in och säga att jag haft en härlig kväll med Anna-raringen. Blev tjöt, skräckfilm och mölande av godis i ett flertal timmar innan det var dags att dra sig hemåt. Spelen jag plockat med blev ståendes i hallen, undrar om vi hade kunnat spela något alls med Minna omkringrusandes....? Helt underbar katt... Vill ha. Nu.

Pratat med Erik en bra stund nu också. Gick tydligen ett inbrottslarm medan vi pratade och så missade han att lägga på så jag hängde kvar i luren och lyssnade på vad som hände. Dörren var stängd och han såg ingenting men nu går han på helspänn. Jag tyckte det var lite spännande jag även om jag bara kunde lyssna. ;) Inte för att jag vill att Erik skall stöta på några inbrottstjuvar direkt men... ja...

Hittade en prima present till Erik förut också... Björn tyckte dock den var dålig... suck. Jaja, vi får se vad Erik tycker. Inte speciellt romantiskt direkt men förhoppningsvis något han gillar... Tänkte iaf på honom när jag såg den... Well, vi får se.

Apropå ingenting... Skulle hoppa in på systemet på vägen in till stan för att hämta mina beställda cidrar, så parkerade bilen med Björn i och hoppade in med en dryg kvart till godo (brorsan hade synundersökning kl 17) och traskar fram till disken. Står EN kille där och han håller på att hjälpa en kvinna framför mig. Vilket vore fine, om de inte hade velat så förbannat. Åh, hade hon beställt den där flaskan eller inte? Åh, men han kunde kanske titta en gång till? Nehej, det hade hon inte, men kunde han kanske titta på lagret om de hade någon hemma? Ja men vad snällt, nejnej, det är ingen brådska, ta din tid du... Och en extra låda kanske han kunde leta fram åt de andra vinerna hon köpt? Jävla fruntimmer. Ser under tiden han springer (vilket han faktiskt inte gör, han går väldigt makligt...) fram och tillbaka hur kön till kassorna blir längre och längre och längre... Inser att jag inte lär hinna både få mina cidrar och betala för dem. Tänker att jag kanskekanskekanske kan hinna om kvinnan bara blir klar. Vilket hon blir. Yes, tänker jag samtidigt som en gubbjävel hänger sig över infodisken och börjar ställa frågor om ett speciellt vin och om det fanns inne... Snubben bakom disken kan inte gärna ha undgått att jag var före gubben men han reagerar inte utan svarar bara på frågorna... och följer dessutom snällt med för att visa var flaskorna står...!?! Någonstans här brister det och jag knör mig ut förbi kön och skyndar bort till bilen totalkokandes inombords. Jävla idioter. Hinner lugna ner mig innan jag kommer in till stan dock, annars hade det kunnat blitt en trist kväll. ;)

Sova nu ivf, jobb imorgon om än på eftermiddagen.
Puss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: