Är det något som luktar bränt...?

Okajj... lasagnen är i ugnen och puttrar... nu är ju bara frågan vart pojkvännen tagit vägen? Klockan är snart halv 8 en onsdag - borde jag vara orolig?

Och när han väl kommer hem lär jag la förgifta honom... ostsåsen smakade en smula bränt... att det skall vara så förbannat svårt att laga mat... Hoppas på att köttfärsen och morötterna tar bort eventuell bränd smak och lukt... hehe, behöver ju inte ens nämna det så kanske han förblir lyckligt ovetande...?

Enda dumma är att jag måste vänta tills maten är klar innan jag kan hoppa in i duschen, annars lär jag bränna ner lägenheten vilket kanske inte är så populärt. En medeldusch på 6 minuter? Fan, du är konstig Sandra. Mitt medel ligger på iallafall minst 30... ;P Helt allvarligt.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: