Dags att göra om...

Måste verkligen göra något åt min design... Tröttnat. :P Vettefan vad (eller HUR?!) jag skall göra men får la testa mig fram precis som förra gången och då gick det ju helt ok så... :P Hade väl egentligen velat haft en häftig header men eh... tja, det vet jag inte hur man gör... :D Kanske kan googla och kolla runt och lista ut något... Är ju inte som att jag behöver plugga eller något så kan ju lätt sitta hela kvällen... Suck.

Laterz


vesna

haha varför skulle du inte kunna gå i dom? =)

Sabine - Ab imo pectore

jobbigt det där med designen..

men vill ha så mycket men vet inte hur :P

vesna

ja tycker oxå om converse =) skönt när man får ont i fötterna haha =) men klackar e ett måste (för min del iaf)

Blondinbodahl

vill oxå göra om min... men vet fan inte hur man gör.. orkar heller inte ta reda på d... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: