Frajjdäjj...

Snart bär det iväg mot mattetenta... Känns egentligen rätt onödigt eftersom jag VET att jag kommer kugga den, det är inte ens något att diskutera. Men som Sandra sa, det finns ju alltid den där lilla procenten som hoppas, hoppas,hoppas. Spelar iof ingen roll hur mycket den hoppas för det är kört oavsett. :P Har ju inte ens pluggat på några gamla tentor då jag helt koncentrerat mig på mekaniken med tanken att det är bättre att satsa på ett ämne och klara det än att kugga två... Nu i efterhand visade det sig vara rätt onödigt eftersom mekaniken inte ens likande de gamla tentorna så jag har gissningsvis inte fått ut så mycket av att sitta med dem i en vecka... -_- Min tanke är nu iallafall att gå till matten för att 1) helt enkelt se vad jag kan - hehe, lär bli skrattretande och 2) hämta tentan så jag har något att plugga på till omtentan. ;) Plus att det helt enkelt inte är min stil att skippa't...

Sitter nu och mumsar i mig en kvarg för att det är det som går snabbast att fixa i kylskåpet och det ger ingen disk, prima. ;)

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: