Frajjdäjj...

Fruktansvärt seg just nu. Både fysiskt och psykiskt. Och inte lär helgen bli lugn heller direkt... :P
Tänkte käka nu, sedan skall vi se om man kan göra några mattetal till innan det är dags för promenad med Sandra. Det är fan duktigt - step på måndag, promenad på tisdag, box på onsdag, step på torsdag och promenad idag... Well, Sandra ser ju visserligen inte promenader (iaf inte med mig... ;) ) som motion, men med tanke på hur mina ben mår atm så ser jag det definitivt som det. Och efter en tur ner till sjön och nåt varv i spåret lär ju benen vara heldöa så... :P

Funderar på vad vi skall hitta på för gott ikväll också... Köpte massa kött häromdagen så det får vi la göra något med och sedan är jag sjukt sugen på marängschviss (vettefan hur det stavas asså... :P ) med glass och maränger och chokladsås och grädde och kanske kolasås och nonstop och och och... Gaaaah! Vill ha nu!

Får nöja mig med min vitlöksdoftande köttfärssås atm antar jag... Haha, jag har listat ut hur jag skall få kvar mat till mina matlådor, om jag dränker allt i vitlök äter inte Erik lika mkt som han brukar. ;P Mohahahaha. Peeerrrfect... ^^

And off we go. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: