Fredagsmys med humöret på topp... hmpf.

Förbannat trött atm. Ögonen går i kors och får knappt fram en enda vettig mening. Så vad fan gör jag här vid datorn? Tja, jag är la beroende antar jag. Blev en obligatorisk titt här innan sängen kallar.

Tanken var ju att handla och gymma i morse, well så blev det nu inte. Gjorde faktiskt precis ingenting innan lektionen började. Ovanligt. Föreläsningen gick förbi i ett förvirrat töcken, känner mig rätt lost på det vi går igenom just nu, men räknestugan gick prima, tack gode gud.

Lite slappning hemma innan vi äntligen stack och handlade. Och sedan gick det la utför. Humöret var la inte på topp om man säger så. Rätt fascinerande att Erik aldrig- och då menar jag aldrig - fattar varför jag är arg. Måste börja bära runt på en lapp så jag kan skriva ner de exakta kommentarerna jag stör mig på så jag faktiskt har något att säga när det till sist tas upp. Nu står jag mest bara och "eh... jag är arg bara... på ditt sätt... och din attityd... och dina kommentarer... NEJ jag har inga exempel!" Inte så produktivt. :) Sedan är jag visserligen grym på att arbeta mig arg så får la skylla mig själv också. Och mensvärk och totalstress för skolan (panik...) ihop med lite pengabekymmer gör la inte saken bättre heller.

Tacoskväll blev det iallafall, och för att matcha humöret fick Sissi gött ont i magen. Funderar på om det är något med tacos som jag inte riktigt klarar av då jag i 90% av fallen mår dåligt... Men det gör jag aldrig hemma, så varför här...?

Well, måste sova nu iallafall, partaj hos J&J imorn så då måste man vara på topp. ^^

Puss hajj


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: