Hehe, rätt blankt...

Hehe, mitt livs första blanka tenta... Den såg egentligen inte så svår ut... om jag hade pluggat något vill säga. Vilket jag ju inte hade gjort så för mig var det stört omöjligt. Och fick för mig att det skulle kännas bättre att lämna in blankt istället för att gå därifrån med kanske två pinsamma poäng som jag skrapat ihop... av någon anledning. Så satt tills Slusken gick och så stack jag fem minuter efter honom. ;) Man vill ju inte ge upp först. ;)
Under den timmen gav jag mig på några tal - gav upp och satt sedan och räknade på hur många poäng jag fått ihop under året och hur många tentor jag har råd att kugga. Hehe, jag börjar nå gränsen. ;) När jag gjort det en tio gånger om började jag rita. Tänk så fort tiden kan gå när man har roligt.

Nu skall jag nog sova någon timme, kroppen känns inte helt på topp och man måste ju vara fit for fight ikväll när det vankas stek och bakad potatis samt våfflor. Mumma.

Peace out


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: