Home sweet home...

Erik stack just iväg för att ha tenta i vilket av ämnena det nu var - minne som en guldfisk, mina dröjer ytterligare en vecka... Absolut inte tillräckligt med tid för att lära sig två ämnen...

Sitter och funderar om jag skall ta 4-tåget eller 7-tåget hemhem i eftermiddag/kväll... Kostar lika mycket, men om jag åker 7 så måste jag sitta en timme i Öxnered, denna livliga metropol, och måste dessutom bli hämtad på stationen i Uddevalla då det inte går några bussar hem (inte sist jag kollade iaf...) Åker jag däremot klockan 4 blir väntetiden endast runt 20 minuter och jag kan ta en buss hem från stan. Dock blir det mer stressigt med 4-tåget då jag har lektion till 2 och egentligen räknestuga till 4... Plus att jag inte får se Erik mer då han inte lär vara hemma förrän runt 3-halv 4...

Äh, får bli 4. Får packa innan och vara klar så sticker jag hem direkt efter föreläsningen bara... Smidigast så för alla parter. Jäkla synd att jag inte kunde låna bilen...


stajn

tack sissi :) ska testa den nästa gång. puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: