I fuckin' made it! :D

Första gången på länge som Erik gick upp innan mig (minns inte sist det hände...) och kändes såå skönt. ;) Låg kvar till en bit innan tio när Sandra smsade och sa att matteresultatet låg ute... Klarade inte av att titta på en stund, på tok för nervös. Men va fan, måste ju veta, och jag KLARADE mig!!! :D:D:D Visserligen inte med stora marginaler (knappt några alls faktiskt... ;D ) men vem bryr sig, jag klarade mig! Sandra fick t.o.m en fyra så grattis, grattis. ^^ Vet inte vad jag hade gjort om jag kuggat igen... Nu skall jag bara klara de andra omtentorna också.. xD Kretsen kan jag iallafall plugga till, hur jag gör med programmeringen vet jag inte än... Gubben har fortfarande inte lagt ut något omtentedatum...?

Har iallafall varit duktig och diskat (Erik tyckte tydligen det var dags... gissar att tornet i diskhon såg lite riskabelt ut...) och bytt sängkläder... Eller tja, jag har slängt de gamla i tvätten, har inte bäddat med nytt än, men det kommer det kommer. :P Erik kom med idén att vi skall ha "straff" om man inte gör sysslorna någorlunda i tid.. hehe, jag ligger illa till...

Nu skall jag bara käka min frukost och sedan ta tag i mekaniken... tjoho. Brudarna sitter borta på gruvlyckan hos jenny och johanna men jag kände inte för att hänka på dit bort. Tanken var att jag skulle dra till skolan istället, men eh... det blev visst inte så heller. Får hoppas jag får någon arbetsro här hemma. Eller att jag fattar något helt enkelt. Rätt kört båda delarna.

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: