It ain't over 'til it's over...

Fick iväg ett sms till brudarna där jag beklagade att jag inte kunde hänka på partandet och sedan gick jag och lade mig. Magen krånglar fortfarande och ryggen håller på att ta död på mig. Fucking mensvärk. Hoppas det bara är det iallafall. Inte tid att bli sjuk nu.

Älsklingen var dock söt och väckte mig strax efter 20 så att jag kunde se Melodifestivalen... Har sett typ 2 avsnitt hitintills men finalen kan ju vara kul att se... De flesta låtar var faktiskt helt ok om än inga favoriter, men gillade skarpt EMDs låt (där rök mitt rykte...) samt Sarahs. Även H.E.A.T och flera andra var bra. Någon jag INTE gillade var Malena... Och den bruden går och vinner hela skiten. Var med ett avgrundsvrål som jag hoppade ur soffan och stängde av TV-n. Erik undrade vad fan som hände och jag förklarade deprimerat att svenska folket är dumma i huvudet. Eller så är de döva hela bunten. Vilket som liksom. Ska bli intressant vad Europa tycker om Sveriges val - mohahaha.

Nu skall vi se Forrest Gump då Erik utövat lite påtryckningar i form av bedjande ögon och ett vackert ansikte. Suck, jag är för lättövertalad. Skall dock försöka hålla mig från att glufsa i mig hela godispåsen, definitivt nite vad min mage behöver just nu. En tallrik med flingor kanske funkar dock, inte käkat någon mat idag så...

Well, off we go. Laterz


Simon

Inte för att jag vet vart du fått rubriken ifrån, men det är iaf något som jag själv håller på att säga då och då, så det måste nog varit ifrån mig :P



Och för övrigt är det tradition att fel låt vinner melodifestivalen, har du inte lärt dig det?

Cecilia

Tja... är ett rätt vanligt uttryck så vettefan om jag fått det från dig, men om det gör dig gladare så kan vi ju säga så. ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: