Jäkla autogiro...

Fick just en faktura från Sats med påminnelseavgift då jag inte hade täckning på kontot när de skulle dra pengarna... Saken är den att jag hade sett att jag inte hade några pengar, men hittade inte själva betalningen... Jag letade som en galning genom hela banksidan efter det jäkla autogirot och det står bara att det är medgivet så att det skall dras, men fanns ingenting på kommande betalningar eller liknande vilket jag tyckte var mysko... Förra gången jag missade (händer lite för ofta, glömmer att föra över pengar mellan kontona...) så fanns själva "fakturan" fortfarande kvar, det var bara för mig att ändra datum och skicka in den... Men nu har jag inte hittat det...? Hur skall jag då kunna rätta till det liksom...? *irriterad* Inga stora summor vi snackar om ivf men mest bara störande... Är ändå 80 bugg vi snackar om!


Björn

Du måste fanemig sluta svära kvinna, detta skrivsätt du använder dig av börjar oroa mig. Och appropå det, JAG FÅR VÄL FAN I HELVETE ÅKA HEM NÄR JAG VILL!!!!!!! =) hiih hörs

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: