Just not my day...

Inte en jättebra dag idag. Vaknade och mådde grejjt men så fort jag började käka frukost fick jag ont i magen igen och det har nu utvecklat sig till ett smått illamående som kommer och går sådär lite trevligt. Är inte på nivån att jag vill springa till toan, men när inte ens min stora godispåse lockar... Tja, då är inte Sissi frisk helt enkelt.

Städat lägenheten idag också då det höll på att bli en sanitär olägenhet, på tiden om man säger så. Disken är dock kvar... Suck.
Erik är iväg och spelar squasch, scuasch, squash...? Eh, bollspel och jag sitter och hoppas att jag är fit for fight ikväll då J&J har inflyttningsfest, lite dåligt att inte komma på deras när de kom på vår... :) Men då varken kropp eller humör riktigt verkar vara på min sida idag får vi se hur det går.

Kom på att jag inte beställt boken till kursen i materialteknik än så gick in på adlibris... och såg både att boken var slut och att reapriset var över och att den nu kostar 400 spänn mer än tidigare. Jag bröt ihop och började storlipa. Ingen bra dag helt enkelt.

Nu skall jag diska. Inte för att dagen blir bättre av det men då blir fanskapet iallafall gjort.
Puss på er...


Blondinbodahl

don't we all hatar studentlitteratur! Låt oss när alla i gänget pluggat klart annordna ett stort bokbål å bränna skiten :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: