Lillördag...

Inte varit speciellt produktiv idag, kommit typ halvvägs på mitt formelblad till mekaniken och sedan inte gjort så mycket mer idag. Lite skönt det också så här dagen innan tentan. Som tur var så får man ha exakt vad man vill på bladet vilket i mitt fall betyder lösta exempel så sen är det bara att hoppas att tentafrågorna liknar dem jag skrivit ned så borde detta gå finemnag. ;) Matten kommer gå åt h-e, men får la gå dit för att hämta tentan om inte annat.

Vi tog bilen till skolan idag (vettefan varför... är 10 minuters promenad och strålande sol om än kallt...) för att vi skulle kunna åka direkt till sjukhuset då E skall röntgas i eftermiddag. Men då han tröttnade på att sitta i skolan åkte vi hem tidigare och sitter nu här och väntar på att tiden skall gå... Smidigt. Kan ju ta och sätta mig med mitt formelblad igen förstås...

Peace out


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: