Måndag...

Kom just hem och skall strax springa ut med tvätten då Erik tydligen inte kunde göra det pga nåt handledarsamtal eller något... Sitter just nu och mumsar på en påse jordnötsringar, Erik tyckte vi skulle slänga den då den legat i skafferiet ett tag så jag tänkte att jag lika gärna kunde käka upp den nu så den inte förfars. ;P Var kanske inte tanken men what the heck. ^^

Blir ingen träning med Sandra idag, känner mig inte på topp än (yes jag vet, då är det jättebra att käka jordnötsringar) så måste komma igång imorgon eller något. Blir ju ingen träning på torsdag eller fredag då jag åker hem på torsdag eftermiddag/kväll. Måste verkligen komma igång...

Mekaniken idag har gått hyfsat så känns som att tentan kan gå åt vilket håll som helst. Min livlina blir det handskrivna formelbladet. Mitt resultat hänger på hur jag skriver den. Känns bra.

Gotta run. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: