Ny header? Inte på ett bra tag...

Okajj... sitter och pillar med en header... Och det går la... sådär... :P Laddat ned Paint.NET som tydligen skall vara ett rätt bra program, men tja... då jag inte är allför hajj på datorer eller dess program så har jag la inte gjort speciellt stora framsteg. ;) Sitter mest och svär högt när bilderna inte hamnar där jag vill eller något annat skiter sig. Och de här jävla layers stör mig, vettefan vad jag skall göra med dem...!? Men övning ger färdighet som det heter och här skall det fan övas så det skriker om det, har ju en bild i huvudet hur jag vill ha det, så nu är det bara att fixa det också. ;)

Men nu skall jag sova var det tänkt... Hoppas fortfarande på gym imorgon... Eller om man skulle sola lite kanske? Tröttnat lite på att gå runt helt kritvit. Fan jag är ju närapå självlysande!? Inte najjs.
Anywho... Nightynight everybody. :P


Simon

Layers är något av det underbaraste som finns, när man väl lär sig dem! Hade skitsvårt med dem i början, men så förstod jag helt plötsligt. Se det som lager helt enkelt, du har ett bottenskikt, det som är längst bak. Och det som är framför bottenskiktet skymmer just den delen av bottenskiktet. Helt underbart =)



Men namnet "Paint.NET" låter inte särskilt bra, jag hatar alla program som heter någonting med ".NET"

Cecilia

Haha, jodå så mycket fattar jag allt, men det fungerar bara inte som jag hade tänkt mig. :P Problem att anpassa lagrena till varandra liksom. Men får la testa mig fram och hoppas på det bästa. ^^

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: