Off to Stockholm unt Metallica! :D

Som vilken typisk lördag som helst sitter jag nu och käkar frukost i form av havregrynsgröt strax efter 7 då jag av naturen är en väldigt morgonpigg människa.
My ass. Hatar att gå upp tidigt men skall man åka till Stockholm och se Metallica så får man la stå ut med det lilla besväret... antar jag. Och om ni tycker det är en bedrift att jag är uppe (ni har helt rätt) så vill jag bara säga att Erik också är uppe!? ;D Han fick visserligen sova en halvtimme extra då Andreas tydligen inte var helt on schedule men jag vågade inte krypa ner under täcket igen, då hade jag nog aldrig kommit upp igen... :P

Så nu är det lite att stressa runt och fixa det sista... Eller tja, sista och sista... vi har knappt ens börjat... xD Fastnade vid tv-n igår (oh no what a surprise...) så blev inte mycket gjort där inte och kom i säng framåt halv 1-snåret... Och sen låg vi la och pratade någon timme innan vi somnade... Så idag är vi på topp. ^^
Stressen börjar komma krypandes om man säger så.

Men fan vad kul vi ska ha, och fan vad trött jag kommer vara på måndag då jag har sista körpasset hem... runt 2-3 på söndag natt så är la hemma vid en 4-5... Och skolan börjar 8... Hehe, det här har vi planerat bra. ^^

Well, ha en underbar helg för det tänker jag ha! :D Ni kan ju youtuba lite Metallica och drömma om vad vi gör, jag har inte tid att göra det åt er. ;)

Hugs and kisses to all of ya
*smack*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: