Ofrivilligt vaken...

Klockan är lite dryga 2 på natten och här sitter jag... ensam då E gått och lagt sig. Hade visserligen jag med men kunde inte somna pga alla ljud han har för sig. Totalfrustrerad och riktigt kliade i fingarna då jag ville skaka honom så han vaknade och höll tyst... Testade det... Funkade inte. Är väl en dålig dag också, allt stör mig.
Satt och zappade i eftermiddags och snubblade in på Vänner där en höggravid Rachel konstant störde sig på... Ross? Sa han inte något irriterande så knäppte han med fingrarna eller gud föbjude - andades för högt. Ungefär så har jag känt mig idag. Andningen kan ju inte Erik göra så mycket åt, är den jävla polypen som gör att han låter så förbannat. Men det gör ju inte mig mindre irriterad.
Överväger om jag skall sova i soffan om jag inte kan somna i sängen men då lär ju Erik vara sur imorgon för att jag inte väckte honom... Att han inte fattar att det är ett lönlöst uppdrag? Jag skakar - jag har t.o.m slått honom... - och det slutar med att han muttrar, vänder sig om och 20 sekunder senare är han igång igen. Vanligtvis är det inget större problem... men idag kan jag bara inte somna, hur trött jag än är. Vilket är fruktansvärt frustrerande.

Testar att titta på något avsnitt anime och sedan lägga mig igen... Hoppas på att antingen Erik är tyst eller att jag är såpass trött att jag somnar ändå...

C ya


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: