Onsdag...

Just sett "How dirty can I get?" på 3an. En smula äckligt så... En kvinna och en man som inte skulle tvätta sig eller använda hygienprodukter på en månad... Nåt av det värsta var att hon inte fick använda tamponger eller bindor utan fick använda en menskopp... allvarligt, en menskopp?! Fatta vad äckligt. Men tydligen var de helt friska efter den där månaden om än fruktansvärt illaluktande så kanske något att satsa på nästa gång man har tråkigt...? ;) De borstade heller inte tänderna... på en månad... Mina tänder är kassa från början, något sådant hade vart nådastöten... :P

Well, nu skall jag sova iaf, även om jag upptäckte att jag hade sovmorgon imorn... till 14.15... :P Räknestugan slutar egentligen 18 men får se hur jag gör där då det var tänkt att vi skulle iväg och träna...

Hehe, apropå träning, så var det ett monsterpass idag på boxen. Fast ett skönt sådant. På sätt och vis... musklerna är härligt trötta men händerna och framför allt knogarna gjorde aningens ont efteråt... skaver typ av knogarna när man febrilt försöker hålla fast mitsarna vid Sandras sparkar och slag... Fullkomligt hatar de mitsarna som de har, vettefan om de är anpassade efter biffiga karlar men jag kan då fan inte hålla fast dem ordentligt - för vida handtag... Nu snurrar de bara runt vilket gör att Sandra inte får något direkt motstånd utan slår lite blint och jag får gött ont när mitsar och slag träffar lite var som. Vi överväger om vi skall skaffa oss ett eget set. Så slipper man svettiga hanskar som massa annat folk haft också...

Nej, sova var det ja...
Nightynight everybody...

Haha, insåg just att det låter som Sandra inte har kontroll på sina sparkar och slag, men jodå, det har hon allt (till en viss grad iaf... ;P ) men hon slår så förbannat hårt så mitsarna slår runt i vilket fall. Så, nu när det var klargjort kan jag lägga mig med gott samvete.

Over and out.


Björn

Jag skriver några inlägg till så du har lite kommentarer iaf, förrutom från dina bästa vänner :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: