Ooooch...

...så var det avklarat... Sissi har nu sommarjobb... :P Verkar som att jag kan få rätt många timmar så hoppas det stämmer... Den nya receptionen är ju klar då också så blir najjs... reception, café, bar och aktivitetscentrum på samma ställe så mer liv och folk än tidigare vilket definitivt är najjs. Och eftersom jag jobbat där tidigare så får jag nu fler av de långa passen så det här blir nog toppen. Hehe, Ingela sa att de hade 600 sökande till tjänsterna... xD Och jag gick före i kön, osis...mohahaha.

Nu skall jag bara prata med Karin och säga att Norge ligger på is (synd...) men känns bättre att ha ett säkert jobb som ändå är rätt bra jämfört med att kanske få ett i Norge även om man nu hade tjänat en gnutta mer där... Fördelen nu är ju att jag slipper hyran hemma också... Hade vi bott i Norge hade jag fått betala hyra för både den lägenheten och den här i Karlstad.. och skall 5000 gå till hyra varje månad har man inte så mycket kvar sen... :)

Skall skicka iväg ett mail till Henrietta också... Hoppas hon kan söka och få jobb hon med. Då är ju sommarn nästan perfekt. :P Plus att om man är hemma kan man ju träffa polare och älsklingen en smula mer än om man vart på andra sidan landsgränsen. ;)

Men nu är det mat och sedan skola som gäller... Eller plugg hemma i två timmar och sedan skola...? Whatever, mat iallafall! :P

Puss hajj


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: