Pics från Estocolmo...

... men inte från Metallica... Underligt nog.


Lite (eller en hel del...) shopping blev det. Sandra fastnade dock inte för något av dessa par konstigt nog, hon är ju grymt snygg i de rosa...?

Bodde på Chapmans... Riktigt mysigt faktiskt. Grymt dåligt att bar/restaurang stänger 19.00 på en lördag dock...


Sorry Sandra men den är ju bara för underbar! :D



Middag på en mysig kinesisk restaurang nere i gamla stan...(?) Underbart god mat var det iallafall....


Fråga mig inte...

Sandra bossar som vanligt...

Älsklingen var rätt petig med vilka kort som får visas offentligt men det här fick godkänt... :P

Tuuuurist... ^^

Promenad i gamla stan... mysigt...




Sci-fi affär med hylla efter hylla med manga... Tror ni Sissi var i himmelriket eller...? :D



Först cirkustema och sedan Barbietema på NK. Fattade aldrig riktigt vad det handlade om men enligt killarna hade det vart någon modevisning av något slag iaf...

Och här står vi utanför Grand Hotel i hopp om att se Metallica komma ut från hotellet... Stod en massa folk samt en van utanför så var därför vi stannade över huvud taget. Tänkte det hade vart grymt tufft att se dem så close up, men eh... tja, det fick vi inte... de var tydligen redan i globen... snopet. :P Symboliserar hela slutet på helgen. ;P


Såpp, det var la de flesta bilderna som inte var suddiga, svarta eller icke godkändes av pojkvännen. :P

Härligt (?) slut i hela kroppen efter dagens boxpass, händerna darrar fortfarande. :P Och jag vet inte riktigt vad jag gjort för att göra Sandra arg, men då jag fick en tre-fyra boxar rakt i magen så antar jag att det är något... o_O

Nu är det nog iallafall dags att sova, trots att vi inte börjar förrän 12.15 imorn. Hoppas på en promenad i morgon bitti då det var Eriks förslag, men ingen idé att lägga förhoppningarna för högt. ;P Någon gång får man la lära av sina misstag. ;)

Anyväjj. Nightynight


vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

Blondinbodahl

va d inte där vi bodde när vi va i sthlm med klassen i typ nian?? tyckte mig känna igen mig. fan va surt konserten blev inställd... inte helt okejj

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: