Pissmorgon

Den här dagen började ju piss. Sovit dåligt hela natten och vaknat flera gånger... Dels av att E muttrat en massa och dels för att jag haft mardrömmar. Vaknade ur första mardrömmen, helt darrig och kallsvett och inser tacksamt att jag har en varm skön kropp att kura ihop mot och somnar igen efter en stund. Bara för att åka tillbaka till samma jävla mardröm en gång till bara att jag den här gången inte vaknar på samma ställe utan fortsätter fanskapet en bra stund till!? Inte helt ok asså. Så just nu är min kropp helt upp-o-ner och hjärnan vill bara gå och lägga sig. Det ville den visserligen redan igår men ändå... Var inte riktigt så här jag hade tänkt ladda inför tentan... Jag skulle ju vara utvilad och pigg för fan!? Vad hände?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: