Så här på morran...

Erik har kommit på ett knep för att komma i säng tidigt och likaså komma upp på morgonen. Han sätter en tidsgräns och håller han inte den skall han ge mig pengar... Fan, nu vill jag ju nästan att han sitter kvar vid datorn. ;)
Ett annat knep för att få saker gjorda här hemma blir straffavgifter... Har man inte diskat, städat, bäddat osv blir det en 10-20 kronor i en burk som vi sedan kan göra något kul med. Nu måste jag fan skärpa mig, har inte råd med straffavgifter... :P

Idag är vi båda "lediga" - med andra ord har tid för självstudier, och tanken var att vi skulle komma upp tidigt och dra till skolan. Satte klockan på halv 8 (liiite sovmorgon trots allt) men kom la upp en kvart över ungefär... :P Dock hoppade Erik frukost så han drog till skolan direkt han gjort sig klar medan jag satt kvar och käkade. Fan att vi aldrig kan gå till skolan ihop då. Men jag måste ha mat på morgonen och köpa i skolan varje dag blir en smula... dyrt.

Well, nu är jag ju iallafall färdigkäkad och har fyllt mitt internetbehov för en stund så tänkte traska bort till skolan i det fina vädret. Fick köpt dynamicsboken av snubben igår så nu är det mekanik för hela slanten. Halleluja.

Over and out


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: