Sooo booored... Amuse me!?

Jag är så förbannat uttråkad... Hoppar mellan tv-n och datorn och länsar däremellan skafferiet... Så mycket för mitt nyttiga liv... Blev stekt falukorv och makaroner och saft efter träningen... Fettsnålt och mycket protein. Eller inte. Men just nu står kylen rätt tom så finns inte så mycket att välja på... Måste handla snart... Suck.
Jag är nästan sugen på att plocka fram matteboken eller mekaniken... uttråkad är jag... Eller ta tag i disken kanske... Eller sova...? Det sistnämnda lockar faktiskt en hel del atm... Men njae...

Börjar inte förrän 12.15 imorn heller så hade en fundering på om jag skulle hänka på Erik till Friskis och testa gymmet där men tydligen vill han inte det då han anser sig för svag för att träna med någon. Pff, jag hänger la med om jag vill eller?

Nu skall jag checka lite nya designer... den här funkar bara inte.

Peace out


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: