Sova eller inte sova, det är frågan...

Klockan är 20 i två och jag gissar att Erik stack till krogen trots allt. Han sa att han inte kände för att gå ut utan bara skulle ta några bärs med folket och sedan komma hem, men så blev det la inte antar jag. Min tanke var att sitta uppe och vänta på honom, men nu börjar det bli en smula sent och jag börjar bli riktigt trött.
Valet står mellan att sätta på en till film (skulle sätta på en tidigare men trots att jag fick igång xboxen hittade jag ingen meny på tvn hur mycket jag än zappade mellan kanalerna... visade sig att xboxen inte ens var ikopplad... -_- Men trots Eriks grymt knapphändiga förklaring hur jag skulle koppla om så löste jag problemet, hur lätt som helst om man bara visste vilka sladdar det handlade om... vilket hade varit lättare om vi inte hade haft ett par hundra bakom tv-n och jag inte varit totalt okompetent när det kommer till teknik...) anywho... Valet står nu då mellan att sätta på en till film eller helt enkelt gå och lägga sig... vilket jag måste säga lockar rätt bra just nu... Risken är ju om inte annat rätt stor att Erik ändå sätter sig vid datorn när han kommer hem så vad får jag ut av att vänta...? Ok, jag har övertalat mig själv.

Godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: