Torsdag... yeeejj...

Fick totalpanik när jag såg tentan idag. Hjärtat slog som en stånghammare och var en enda lång rad av fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckelifuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck som tog upp större delen av tankeverksamheten. Mitt formelblad med alla lösta exempel var rätt meningslöst då uppgifterna knappt ens liknande några tidigare. Och mina starka kort med rörelsemängd, potentionell/kinetisk energi och cirkelrörelser... det kom inte alls. Trots att det varit med på typ vartenda prov innan. Så det jag hade tänkt att jag skulle sätta hela provet på... det kom inte. Lite småångest så kanske. Fanns något som jag iallafall gissar skulle likna cirkelrörelse i form av ett däck och en balansvikt så jag räknade på det men vette-verkligen-fan om det blev rätt... Den som lever får se, jag hoppas att jag har skrapat ihop tillräckligt för en 3a iallafall. Mer begär jag inte.

Hade väl egentligen tänkt sitta med matten nu efter tentan även om jag inser att det knappast kommer hjälpa mig klara morgondagens tenta, men hoppet är ju det sista som överger människan. Men jag gick och lade mig och sov. Tills strax efter 5. Jätteproduktivt menar jag.

Nu skall jag ta och byta om för Sandra har visst fått med mig på träning trots allt.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: