Måndag...

Gick helt ok att komma upp och iväg till skolan, men stack hem direkt efter föreläsningen för att sova några extra timmar, helt jävla slö, inte blivit mycket sova i helgen, mest bara gå, gå, gå faktiskt... :P Pics kommer när jag orkar...

Tanken var väl att gå hem och sova några timmar, sedan hämta upp mekanikboken jag reserverat på biblioteket och gå tillbaka och fortsätta plugga... Nu är det dock så att personen som har boken inte lämnat tillbaka den... så gissningsvis behåller han/hon den och väljer att betala avgiften istället... vilket betyder att jag inte får den och alltså inte har någon dynamicsbok... vilket är en smula stressande då tentan är om tre veckor... Hittade en som säljer boken på Anslagstavlan dock, men han har inte svarat på mitt sms än, och lär inte ringa honom, jävla fobi... x_x Bara att hoppas att den inte redan är såld bara... Hehe, då är jag körd.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: