Vet någon vilken film det är...?!

Okajj, jag driver mig själv till vansinne. Satte på filmen Titan A.E förut men hade uppenbarligen tänkt på en annan film och blandat ihop dessa. Men jag kan inte för mitt liv komma på vad det är för film... Hjälp?

Är en tecknad film och handlar om en ung kille. Har typ två scener i huvudet, en där han surfar typ i en dalgång eller canyon eller något liknande på en flygande surfbräda med eller utan segel...? och han är jagad av någon... Och det är en massa flygande båtar/skepp med i filmen och han hamnar på en sådan av någon anledning... har för mig det mesta utspelas i rymden men även på vissa planeter... Tror han bor med sin mamma (?) i ett hus uppe på en kulle och det är en sfär eller något liknande med... som typ visar stjärnbilder eller något liknande... Fan, fattar ju inte ens själv vad jag babblar om... Någon som känner igen något...?

Sitter och letar på imdb atm, söker på disney och pixar osv och försöker hitta något som stämmer men går sådär... Är ingen jätteny film iallafall, såg den för några år sedan...
Hjälp?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: