Bara lite kass... :D

Kokosbollarna blev prima när jag tryckte i lite mer smör och ställde smeten i kylen en stund, tror smöret var för varmt när jag la i det helt enkelt. Så jag är nog bara lite kass när allt kommer omkring. ;) Erik är lite skeptisk till att äta dem dock, sötnosen vill inte bli smittad... Och jag som var så noga med att tvätta händerna...? o_O Äh, mer till mig. ;)

Ska sova nu. Inte bestämt vilken av lektionerna jag skall på imorn dock... Om jag går på första måste jag typ sitta kvar till den extra materiallektionen... haha, som jag nu glömt när den är..!? xD Antingen 10-12 eller 14-16... Hoppas på det förstnämnda men tror det sistnämnda... Yes, fick just tillbaka sms från Malin, är 14.15-16... Hehe, damn. Då är ju frågan om jag inte tar andra lektionen trots allt... sovmorgon är ju najjs... Och vet inte om det är så lockande att sitta många timmar i skolan när näsan lever sitt egna lilla liv... Äh, får se om jag kommer upp imorn helt enkelt.

Puss och godnatt på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: