Damn it...

Hemma idag trots allt. Fick skjuts med Basse igår så kom hem på kvällen/natten där. Rätt smidigt att slippa bussar och sån skit idag när man är lite seg. ;) Mer om gårkvällen kommer senare, just nu vill jag bara beklaga mig en smula.
Jag MÅSTE plugga skiss idag. Har examination på tisdag och hela måndagen kommer att gå åt till skola och fadderutbildning så där blir inte mycket gjort och är samma sak på tisdag. Och just nu är det toppenväder ute...?! Jag skulle ju iof kunna rita ute, men jag gillar inte ljuset... Kommer bli helt bländad av det vita pappret och skuggorna på föremålen jag skall rita av blir helt fel... Kan jag sätta mig ute och läsa eller något istället och ta skissen senare...? Skulle ju kunna läsa energiteknik eller materialteknik för att stävja mitt dåliga samvete...? Yes sir, så gör vi! Mohaha.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: