Det här går ju jävla bra.

Han kom tillbaka ut och datorn är nu öppnad och pillad i. Enligt Eriks far kan man testa att plocka bort lithiumbatteriet som sitter vid moderkortet, men vi lyckas inte få bort det. Sitter hårt som fan. Blev förbannad på honom då han sa att han "inte kunde koncentrera sig när jag satt och tittade på" (typisk Erik-kommentar...) men nu vill han ha hjälp då jag har mindre fingrar och lättare får plats inuti datorn. Inte för att det verkar hjälpa heller men. Man kan stånga sig blodig när man pratar med Erik när han är på det här humöret, han vill inte ha hjälp om han inte ber om det, han vill inte ha några tips eller förslag och jag får inte peta på eget bevåg då jag inte kan så mycket om datorer och han inte vill att jag skall göra sönder något. "Skall någon göra sönder datorn så skall det vara jag", vilket iof är bra för mig då jag slipper få den skiten men ändock. Jag är en gnutta frustrerad. Minst sagt.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: