Feedingtime...

Är så jävla dum när det kommer till mat. Jag velar fram och tillbaka om vad jag skall göra och är sedan för lat för att sätta igång. Och när jag sedan håller på att fullkomligt dö av hunger, då vill jag ha mat snabbt, snabbt, vilket helt utesluter potatis eller ris. Vilket gör att det brukar sluta med mackor eller flingor eller möjligen - om jag är ambitiös - makaroner och korv... Patetiskt.

Men nu skall jag fanemig göra mat i form av lax och potatis, så då är bara frågan om jag skall göra med vitlök eller hollandaisesås... Gör jag med vitlök vill nog inte Erik ha vilket gör att jag iaf får en matlåda till senare... Gör jag med hollandaise kommer det inte bli en smula över... Nackdelen att bo med en man som fullkomligt slukar mat, matlådor är ett minne blott.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: