Fredag!

Erik har just dratt iväg för att ha tenta och jag sitter här och slappar lite med frukosten. Ska snart hoppa in i duschen och sedan vidare till skolan för en heldag med energiteknik, tjoho.
Näsan är mycket bättre nu men halsen strular fortfarande till och från, vaknade i natt vid halv 4 av att halsen var så torr att jag trodde jag skulle dö. :P På den nivån att det inte hjälper med vatten eller halstabletter heller, det blir liksom bara torrare...? Så fick traska upp och länsa kylskåpet då det alltid brukar bli bättre om jag får äta nåt. Så medan jag stod där i köket och mumsade på en kokosboll (yes, gäller att välja nattmaten med omsorg) såg jag tvärs över gräsplätten utanför att grannarna mitt över också var vakna... Fullt påklädda var de också så undrar verkligen vad de sysslade med... halv 4-4 en torsdagnatt...? Haha, jag kommer bli en sån där hemsk granne som står och gluttar bakom sina gardiner bara för att hon är så nyfiken... Beware! ;P

Dagen ser ut att bestå av alldeles strålande väder, vilket ju är härligt så här i  tentatider då man sitter inomhus och pluggar konstant... Det är sådana dagar man hade velat ha ett helt teoretiskt ämne så man hade kunnat sitta ute och läsa... lite jobbigt när man har en miljon papper att hålla reda på plus böcker, formelsamlingar och miniräknare... suck. En del teori har vi ju dock att läsa in ändå så funderar lite på om man kan ta och läsa den ute på balkongen nu i helgen, säg under de bästa soltimmarna...? ;) Om man bara ser till att plugga bra runt de där timmarna då förstås... :P

Nej, dusch nu! Pöss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: