Fredag...

Yes, Erik är fortfarande förbannad. "På allt och alla" som han sa, så gissar väl att jag ingår i den kategorin. Känns bra, här sitter jag och förväntar mig en ursäkt för hur han betedde sig igår och så förklarar han att han fortfarande är förbannad på allt och alla medan han går runt och svär och slår i saker. Well, nu är han iaf iväg till skolan så får la hoppas att Danne kan få honom att lugna ner sig en aning annars lär ju kvällen bli helt underbar.

Anton skulle tydligen spela fotboll nu vid 11 och tanken var väl att jag och Sandra skulle dit och kika om det inte regnade för mycket... Nu är ju mest frågan vad som klassas som "för mycket" då det titt som tätt smattrar till mot rutan... Så där sugen på att stå ute och bli blöt... Iof sådär sugen på att sitta hemma och plugga också... :P

Behöver även ner till stan senare, Erik behöver nytt batteri till sin bankdosa och jag behöver: ett nytt stort paraply, nytt rouge och ett limstift och sedan om vi skulle råka springa på lite manga så hade jag väl kunnat tänka mig det med. ;) Mat behöver vi också... Well, vi får se hur det blir. Nu skall jag iaf avsluta min frukost och göra något vettigare (yeah right...).

Pöss


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: