Gaaaaah!

Jag HATAR materialteknik. Och det är ingen överdrift, jag verkligen verkligen hatar det. Det är miljontals termer som jag inte kan men som jag verkligen måste kunna innan tentan och jag hittar NADA i den jävla boken där allt dessutom står på engelska. Sitter med de jävla övningsuppgifterna men är ju inte som att man bara kan skriva något på dem eller räkna med en formel, nejdå, först skall du FATTA vad det är du skall räkna ut och vad för typ av formel du behöver och sedan skall du HITTA den jävla formeln i boken vilket ju är jävla lätt. Or not. Alla uppgifterna är så förbannat krångliga och man måste ha en massa fakta om atomvikter, volymer, elektronegativiteter, massor osv osv osv för att ens kunna börja, och alla dessa hittar du på OLIKA ställen i den jävla boken. Och när man sitter där som ett stort frågetecken och inte har en aning om ens i vilken ände man skall börja så tar man och gluttar i facit där det tex står att man skall ta formeln på sida 261, eller fasdiagrammet på sida 269, hur FAN skall jag veta det då?! Jag fattar knappt ens frågorna, jag känner knappt igen hälften av ämnena, och jag har ändå vart med på varenda lektion..? Jag sitter och praktiskt taget skriver av facit. Känns jävligt bra just nu.

Sopp, ville bara avreagera mig en smula. Tänkte ta och stänga av datorn nu för den går seeegt. Antagligen för att den inte vart avstängd på någon vecka eller två. :P

Wish me luck, I'm gonna need it. Laterz


Hanna

vart e korten från campusfesten? ja e ju nyfiken:P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: