God morgon...?

Yes, jag är uppe. Lite senare än planerat men jag kom iallafall upp, man får vara glad för det lilla. Hade satt klockan på 8 men det var helt enkelt inte fysiskt möjligt att komma upp då, så fick bli 10 istället då jag väl måste på det där nollemötet antar jag... Hade gärna sovit några timmar till dock då kroppen känns halvsne och huvudet är så långt från på skaft som det möjligen kan komma. Känns rätt bra att man skall vara i skolan till nio då...
Fast funderar faktiskt på att skippa skissen... Skall ha kroki igen och även om det visserligen är rätt skoj så har jag vart på två sådana lektioner nu så teckningarna har jag... Det jävla arbetet man skulle skriva innan kursens examination dock... Det är inte gjort. Har inte ens skaffat boken man skall läsa... Tänkte sno någon annans... Hehe, det är nog planen för 90% av kursdeltagarna då det vad jag vet är två pers som köpt boken... ;)

Nej, slut med meningslöst dravel, I'm off to school...
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: