Guten morgen... eller nåt.

Sov nästan 12 timmar igår från att jag kom hem från skolan tills nu, och man hade ju hoppats att det hade gjort någon skillnad... Men tji fick man. Eller tja, magen känns bättre men resten is still the same. Härligt härligt. Lär inte bli någon lång skoldag här inte. De frivilliga labbarna idag lär ju inte se mig som deltagare iaf... :P Den här timingen är verkligen den värsta ever, jag måste tentaplugga, och just nu är jag glad att jag ens kom ur sängen...?! (vilket iof är ett vanligt problem för mig men det brukar ha andra orsaker ;) ) Får hoppas att det löser sig för annars är jag körd. Vilket jag kanske är ändå eftersom jag fattar sådär mycket av materialtekniken, men det talar vi tyst om. :P

Well, I'm off. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: