Guuu va härligt...

Ville bara skutta in och lovsjunga denna underbara morgon. Jag har sovit skitdåligt hela natten, har väl vaknat en 20-30 gånger, och saker blir la inte bättre av att Erik trillar in vid tretiden då han äntligen lyckats komma ifrån sina serier. Fine för honom, han börjar ju inte förrän efter lunch! Mindre fine för mig som börjar klockan 8. Mitt huvud fungerar inte riktigt som tänkt idag varför jag verkligen ser fram emot en heldag i skolan med föreläsningar, rapportskrivande och en jävla fadderutbildning. När jag sedan kommer hem efter 19 så måste jag sätta mig med alla skisser jag skall ha gjort tills imorn för att inte tala om uppsatsen. Härligt härligt. Och för att göra denna morgon fullständig så spöregnar det ute. Och Erik har slarvat bort mitt stora paraply. --- Jag kommer alltså få gå till skolan med mitt pyttelilla ostabila paraply vilket närapå kommer garantera att jag blir dyngsur.
Enda positiva denna morgon är att jag kom upp någorlunda i tid och har hunnit laga mat till en matlåda. But that's about it.


Simon

Härligt positiva vi är här :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: