Jävla väder...!?

Jag har ju ingen aning om vad jag skall ha på mig?! Ena stunden spöregnar det för att nästa vara strålande sol...?! Hur är det tänkt att man skall kunna planera något då...? Jag och Sandra skall iväg till Skutberget för promenad och frisbee och jag skall alltså välja kläder som tål såväl regn som värme och sol...? Suck. Jag kanske skall skippa långkallingarna under byxorna...? Blir ju jättevarmt när solen är framme... samtidigt om det regnar och jag blir blöt blir det ju svinkallt... Gaah, jag blir galen.


Sara

Usch ja! Verkar som om du vet precis hur det känns. Jag satt ju bara bredvid men förstår ju att det inte är nåt man vill gå igenom. Ja vi kom nog in i sista stund men det var dumt eftersom vi vart på akuten 2 dagar innan och då sa det att det antagligen var halsfluss och skickade hem oss med penicillin. Då trodde vi ju att det skulle gå över, tills det helt plötsligt slog till och förvärrades. Men nu hoppas jag han slipper mer sånt när han opererar bort mandlarna. Har du haft mycket problem med halsen också? De sa att de flesta som får såna bölder haft mycket problem med halsfluss och liknande..

Sara

Usch ja det var verkligen hemkst, och jag satt ändå bara bredvid! Det dumma var att vi var inte på akuten 2 dagar innan och då sa de att det antagligen var halsfluss och skickade hem oss med penicillin. Så vi trodde ju det skulle gå över tills det slog till och förvärrades. Men nu hoppas vi han slipper mer problem när mandlarna försvinner. Har du haft mycket problem med halsen innan? De sa att de flesta som får sån böld haft mycket halsfluss och liknande innan..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: