I'm stuck...

Frisbeegolf var GRYMT kul, och som Sandra så riktigt sa: det är lätt att fastna, och det är väl bara att konstatera - jag är fast. :P Blir lätt att dra iväg och spela mer - who's with me?!
Får ta och skaffa egna frisbees först bara, så länge jag spelar med Sandra kan jag ju låna Eriks men det blir ju en smula jobbigt om jag vill spela med honom... ;)
Nog rätt bra träning också egentligen fast det inte riktigt känns som det... Gick tre rundor på sammanlagt runt 4 timmar, och då är det nästa konstant gående på både platt mark och i terräng...
Mitt resultat var dock rätt skrattretande (jag skyller på att jag inte ens hållt i en frisbee sedan gymnasiet, och då hade vi en lektion...) men eftersom jag så gärna bjuder på mig själv, och i förhoppningen att ni inte hånar mig allt för mycket... Första rundan gick jag runt på +51 (jaja, skratta ni bara) andra rundan på +36 och sista på +29... Well, det gick ju åt rätt håll iallafall, vi får se vad det blir nästa gång... :P Då får vi även hoppas att de jäkla träden kan vara lite schyssta och sluta hoppa fram mitt framför min frisbee bara för att jävlas hela tiden... Då hade mitt resultat sett helt annorlunda ut... Sedan hade det nog underlättat om jag lärde mig kasta också iof...

Thaimat framför Pirates of the Caribbean 3an valdes som avslutning på dagen. Helt ok faktiskt. Skall inte klaga alls. Har dessutom hälften kvar tills imorn - maten alltså - om inte E hinner äta upp den innan mig då... Nu blir det nog något Bleachavsnitt innan jag tror det är dags för sängen...

Sayonara minna


Sara

Sv: Nä usch vad jobbigt! Men skönt för dig att du sluppit ha problem före och efter iallafall. Hoppas du slipper det i framtiden oxå, vekligen en hemsk sak! Jo André var inne 2 gånger efter och skar för att det inte skulle läka ihop, så hoppas det räcker. Skalpell i halsen fler än 3 gånger är ju inget man önskar någon.... =S

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: