Kort kort får det bli...

Hopps, blir ingen direkt uppdatering gällande vare sig gårdagen eller denna dag, orkas helt enkelt inte med. Erik har snott min dator hela dagen då han inte klarar sig utan en och hans är iväg på reparation. Eller egentligen är den väl klar nu, men tillbaks har den inte kommit. Vilket resulterar i att Erik snor min för att spela poker och kolla serier medan jag läser böcker, ligger på balkongen och klistrar i min klippbok (yes, har återupptagit detta, för tillfället iaf...) Har inte blivit något plugg för någon av oss. Sådär bra med tanke på att det är materialtenta om en vecka och energitenta några dagar senare och sedan matte2tentan ytterligare en veckare senare... Ser fram emot denna tid.

Nu skall nog värma upp min halva pizza. Har käkat pizza tre gånger den här veckan... Och ändå är jag förvånad över att magen aldrig försvinner...? Dessutom är det exakt samma pizza varje gång. Snart kommer jag inte ens behöva beställa, är bara att klicka i en "Sissi special" och så får jag min pizza med ost, skinka och lök med vitlökssås bredvid. Mumma. :P

Well, puss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: