Lite tlötter...

Satt dryga 10 timmar i skolan idag, men tror jag låter bli att säga hur mycket jag fick gjort. På tok för deprimerande. Roligt hade jag dock, och det är la huvudsaken. Or not, men vi kan ju låtsas en stund. :P

Blev thaimat på Eriks initativ nu på kvällen men då jag inte käkat nåt på typ hela dagen var min mage inte riktigt beredd att ta emot så mycket mat vilket betyder att jag har en maaassa mat kvar tills imorn vilket ju är najjs. :P Blev till att se Gladiator till maten, även det på Eriks initativ, och även det najjs.

Sova nu tror jag bestämt, jag har visst råkat lova att jag skall vara i skolan tidigt imorron bitti... Hur nu detta gick till... Attans attans. Men tänk positivt, jag kanske faktiskt får något gjort imorn? ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: