Lördag morgon...

Hehe, jag är faktiskt uppe. Jag säger inte att jag vaknat, men jag är uppe. Är t.o.m påklädd och klar bortsett från frukosten jag håller på att trycka i mig as we speak. Vi bestämde igår att om man är i skolan tidigt och pluggar så har man rätt att gå hem tidigt - säg runt 12? - och läsa teorin ute i solen på balkongen... ;) Sedan får man la gå in och fortsätta räkna iof, men det är en annan femma. Det är de där soltimmarna jag vill åt. :D
Tänkte även försöka få med Erik på frisbeegolf lite senare, eller Sandra kanske? Var ett tag sen och jag är sugen. :P Ett besök på tatueringsmässan ikväll är även det inplanerat. Aldrig vart på någon tidigare så det ska bli sköjj. Erik var lite orolig att jag skulle skaffa en tatuering på plats, men tyvärr finns ju inte pengarna... ;P Men ingenting är omöjligt som de sa på Fortet. ;D

Well, dags att skynda. Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: