On my way... sakta men säkert. Eller tja, sakta iaf...

Okajj, jag har drygt en sida nu. En sida av rent skitsnack. Inget vettigt alls faktiskt. Hon får ha väldigt låga krav om detta skall gå igenom. Men i värsta fall får jag väl göra om det och då får jag la kolla på någon annans och köra efter det...
Funderar på om jag skall göra det lätt för mig med bilderna också... Kan ta kort på sakerna och lägga in i datorn och sedan lägga pappret på skärmen och rita av... ;) Man kan ändå bara få G på kursen så varför anstränga sig för mycket? :P
Skall diskutera med brudarna imorn vad de plockat med i uppsatsen iaf, just nu skriver jag ned allt som poppar upp i huvudet vilket skulle kunna förklara kvaliten på det jag har... :P Allt för att få ihop sidorna. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: