Oupps...?

Tänkte kika tvättid på väg till Konsum nu strax innan två, men upptäckte till min förvåning att vi redan hade en tid... idag... 13-16... xD Så blev till att springa tillbaka till lägenheten och bestämma mig för vad som behövde tvättas med tanke på att det bara hinns med två maskiner då jag missat första timmen. Fick bli en svart och en mörk kulör. Fanns tid imorn 7-10 samt måndag 7-10 så kanske får ta en av dem också med vittvätt då Eriks sockar sinar med rasande tempo... :P

Tänkte sätta mig med materialtekniken igen nu... lockar så där mycket.

Fuck. Hittade just två av Eriks svarta tröjor som också hade behövts tvättas... Well, slänger han dem överallt i lägenheten får han skylla sig själv antar jag... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: