Så fucking jävla typiskt...

...of course så slutade det ju regna när jag skulle till skolan?! Det totalt öste ner bara en fem minuter innan jag skulle gå men när jag kliver ut där med paraplyt i högsta hugg har det typ helt slutat...? Duggade lite lätt men var ju inte ens värt att fälla upp paraflaxet... Var uppehåll även när jag gick hem så ringde Erik och frågade om han ville ha paraplyt om det nu skulle börja regna igen när han skulle hem men eh... nej, det ville han verkligen inte. Shit vilken putt pojkvän man fick i luren. Hoppas han lugnar ner sig och försöker se det hela från mitt perspektiv, men lär nog dröja.
Men nu skall jag fixa mig lite föda, inte käkat sen den där tallriken flingor vid 11... :P

Pöss på er alla icke-sura människor :P


Anonym

ne ingen bild han fastnar inte... o tydligen läser han bloggen oxå... oups lixom :P linnea o ja kom ut från jc o där möter ja brorsan så ja stannar o pratar lite o linnea viskar bara hanna kom nu... hon trodde ja stod o prata med en a-lagare... ja o syrran skrattar gott åt de:P där fick du den historien.... hoppas du kryar på dig:D

Anna

Haha undrar just vart du har fått "paraflaxet" (ordet asså) ifrån! =) blink blink

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: